ღვინის ბრენდინგისა და მარკეტინგის საფუძვლები

ღვინის ბრენდინგისა და მარკეტინგის საფუძვლები

  • პედაგოგი
    ირაკლი ჩოლობარგია
  • კატეგორია
    ლექცია
ღვინის ბრენდინგისა და მარკეტინგის საფუძვლები

ბრენდის  შექმნა  და  მართვა, ბრენდის პლატფორმის  განსაზღვრა, ბრენდის ცნობადობა, მარკეტინგის  პრინციპები, მარკეტინგის სტრატეგია, ბაზრის სტრუქტურა, ბაზარზე პოზიციონირება, ალკოჰოლური სასმელების სპეციფიკა, ბრენდი "ქართული ღვინო", სტრატეგიული ხედვა.

სერტიფიკატი გაიცემა ქართულ და ინგლისურ ენაზე.

  • 2004 წლიდან დღემდე - მარკეტინგისა და ბიზნესის კონსულტანტი.
  • 2012 წლიდან დღემდე - ღვინის ეროვნული სააგენტოს მარკეტინგის დეპარტამენტის უფროსი.
  • ღვინის მარკეტნგის ლექტორი - აგრარული უნივერისტეტი; ღვინის სკოლა; კოლეჯი იკარუსი; სომელიეთა ასოციაციის ღვინის სკოლა.
  • Berlin Wine Throphy-ის ჟიურის წევრი.
  • სახელმწიფო სადეგუსტაციო კომისიის წევრი.


ტრენინგზე ხელმოწერის გასაფორმებლად აუცილებელია საიტზე რეგისტრაცია ან ავტორიზაცია!


ავტორიზაცია
რეგისტრაცია

ტრენინგის შინაარსი

  • ხანგრძლივობა : 10 საათი
  • ლექციების რ-ბა : 5 დღე
  • მსმენელები : 20
ფასი : 280 ₾ შეძენა